Projects

Projects by the Center for Green Politics

Ongoing Projects

Predškolsko vaspitanje i obrazovanje u Republici Srbiji

Duration

Projekat je u toku

Donator

Puno generacija malih Joca i druge dece odraslo je uz trolejbuse. Prvi trolejbus pojavio se na ulicama Beograda davne 1947. godine, vozeći putnike od Slavije.
Puno generacija malih Joca i druge dece odraslo je uz trolejbuse. Prvi trolejbus pojavio se na ulicama Beograda davne 1947. godine, vozeći putnike od Slavije.

Novo javno-privatno partnerstvo dodatno će umanjiti kapacitete Gradskog saobraćajnog preduzeća (GSP), koje gubi još šest linija, povećati izdatke grada, a čini se da neće rešiti ekološke i saobraćajne probleme. Ovom odlukom nastavlja se borba gradonačelnika Šapića protiv javnog prevoza u Beogradu.

“Joca vozi trolejbus“, simpatična je kratka pričica za decu, koja opisuje dečaka Jocu koji je opsednut trolejbusima. Nakon što odluka o ukidanju trolejbuskih linija stupi na snagu ostaje pitanje hoće li neke buduće Joce znati uopšte šta je trolejbus ili će im to biti samo neka retka saobraćajna „zverka“ koju mogu videti ako budu dovoljno bogati da putuju u inostranstvo.

Puno generacija malih Joca i druge dece odraslo je uz trolejbuse. Prvi trolejbus pojavio se na ulicama Beograda davne 1947. godine, vozeći putnike od Slavije do Kalemegdana. Ovo je danas zanimljivo kada znamo da je ulica Kralja Milana, kroz koju je išla prva linija, postala zabranjena zona za trole, jer su linije skraćene do Slavije, čime su mnogi putnici primorani da presedaju kako bi stigli do centra grada.

Jurnjava za sirovinama

Duration

Projekat je u toku

Donator

Udruženja izražavaju ozbiljnu zabrinutost zbog nedovoljne transparentnosti i ograničene mogućnosti javnosti i stručnih aktera da učestvuju u procesu izrade.
Udruženja izražavaju ozbiljnu zabrinutost zbog nedovoljne transparentnosti i ograničene mogućnosti javnosti i stručnih aktera da učestvuju u procesu izrade.

Novo javno-privatno partnerstvo dodatno će umanjiti kapacitete Gradskog saobraćajnog preduzeća (GSP), koje gubi još šest linija, povećati izdatke grada, a čini se da neće rešiti ekološke i saobraćajne probleme. Ovom odlukom nastavlja se borba gradonačelnika Šapića protiv javnog prevoza u Beogradu.

“Joca vozi trolejbus“, simpatična je kratka pričica za decu, koja opisuje dečaka Jocu koji je opsednut trolejbusima. Nakon što odluka o ukidanju trolejbuskih linija stupi na snagu ostaje pitanje hoće li neke buduće Joce znati uopšte šta je trolejbus ili će im to biti samo neka retka saobraćajna „zverka“ koju mogu videti ako budu dovoljno bogati da putuju u inostranstvo.

Puno generacija malih Joca i druge dece odraslo je uz trolejbuse. Prvi trolejbus pojavio se na ulicama Beograda davne 1947. godine, vozeći putnike od Slavije do Kalemegdana. Ovo je danas zanimljivo kada znamo da je ulica Kralja Milana, kroz koju je išla prva linija, postala zabranjena zona za trole, jer su linije skraćene do Slavije, čime su mnogi putnici primorani da presedaju kako bi stigli do centra grada.

Finished projects

„Stay with the trouble!” – Održana Zelena akademija u Komiži

Duration

mart 2024 - mart 2025.

Donator

Udruženja izražavaju ozbiljnu zabrinutost zbog nedovoljne transparentnosti i ograničene mogućnosti javnosti i stručnih aktera da učestvuju u procesu izrade.
Udruženja izražavaju ozbiljnu zabrinutost zbog nedovoljne transparentnosti i ograničene mogućnosti javnosti i stručnih aktera da učestvuju u procesu izrade.

Novo javno-privatno partnerstvo dodatno će umanjiti kapacitete Gradskog saobraćajnog preduzeća (GSP), koje gubi još šest linija, povećati izdatke grada, a čini se da neće rešiti ekološke i saobraćajne probleme. Ovom odlukom nastavlja se borba gradonačelnika Šapića protiv javnog prevoza u Beogradu.

“Joca vozi trolejbus“, simpatična je kratka pričica za decu, koja opisuje dečaka Jocu koji je opsednut trolejbusima. Nakon što odluka o ukidanju trolejbuskih linija stupi na snagu ostaje pitanje hoće li neke buduće Joce znati uopšte šta je trolejbus ili će im to biti samo neka retka saobraćajna „zverka“ koju mogu videti ako budu dovoljno bogati da putuju u inostranstvo.

Puno generacija malih Joca i druge dece odraslo je uz trolejbuse. Prvi trolejbus pojavio se na ulicama Beograda davne 1947. godine, vozeći putnike od Slavije do Kalemegdana. Ovo je danas zanimljivo kada znamo da je ulica Kralja Milana, kroz koju je išla prva linija, postala zabranjena zona za trole, jer su linije skraćene do Slavije, čime su mnogi putnici primorani da presedaju kako bi stigli do centra grada.

You are using an outdated browser which can not show modern web content.

We suggest you download Chrome or Firefox.